Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Πρόσωπα

Πρόσωπα

ANEK LINES: Περήφανη χορηγός του Grand Winner Διονύση Ξένου.

xenos2Η ANEK LINES, σταθερός  αρωγός του ελληνικού αθλητισμού και του “ευ αγωνίζεσθαι”, συμπορεύεται για μία ακόμα χρονιά, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή καράτε Διονύση Ξένο.

Του Διονύση, που ανακηρύχθηκε, τον Ιανουάριο του 2023, στο Κάιρο, Grand Winner της κατηγορίας του,  κατακτώντας έτσι τον πιο τιμητικό τίτλο που μπορεί να κερδίσει ένας αθλητής και οποίος απονέμεται για πρώτη φορά  σε Έλληνα καρατέκα.

Ο 27χρονος αθλητής, βρίσκεται στο νούμερο 2 της παγκόσμιας κατάταξης ενώ έχει ήδη εξασφαλίσει την πρόκριση του ανάμεσα στους 8 κορυφαίους για τα European games που θα διεξαχθούν τον Ιούνιο.

Περισσότερα...

Κωσταντής Χουζούρης. Ένας... αλχημιστής στη "Μικρή Φάρμα" της Νάξου!

Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

mikri.farmaΑυτή δεν ήταν επίσκεψη σε αγρόκτημα. Ήταν μύηση από έναν εκπληκτικό μύστη σε ένα κόσμο βιοκαλλιέργειας, φυσικής ζωής, βοτάνων και αγάπης! Ο Κωσταντής Χουζούρης δημιούργησε το 2015 τον παράδεισό του στη "Μικρή Φάρμα" του χωριού Βίβλος της Νάξου. 55 στρέμματα με κάθε είδους λαχανικά, βότανα, πατάτες, κρεμμύδια, σκόρδα, μεταποιημένα φρούτα και ζαχαροκάλαμα, με τους τράγους και τις κότες να περιφέρονται ελεύθερα στον χώρο.

Πρωταρχικός σκοπός του Κωσταντή να καλύψει τις διατροφικές ανάγκες της οικογενείας, των φίλων και κάποιων εκλεκτών πελατών του με υγιεινές πρώτες ύλες.

Στην πορεία, έχτισε σχέσεις εμπιστοσύνης με επαγγελματίες εστίασης της περιοχής, τροφοδοτώντας τους με φρέσκα και μεταποιημένα φρούτα και λαχανικά, αρωματικά βότανα, γαλακτοκομικά και επεξεργασμένα προϊόντα κρέατος, που αποτέλεσαν ιδανικά υλικά για την ανάδειξη ντόπιων συνταγών της Νάξου.

Περισσότερα...

Ο Μιχάλης Ευμορφίδης ανοίγει για πρώτη φορά τα χαρτιά του on camera και μιλάει για το ξενοδοχείο της Coco-Mat που θεωρείται ότι... "κρύβει" την Ακρόπολη.

Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

mixalis.evmorfidis2Πολύ μελάνι έχει χυθεί και πολλά έχουν ειπωθεί για το ξενοδοχείο "Coco-Mat BC" της "Μπλε Κέδρος", ιδιοκτησίας των αδελφών Μιχάλη και Παύλου Ευμορφίδη, από τους οποίους ζητάει η Υπουργός Πολιτισμού να γκρεμίσουν τους τρεις τελευταίους ορόφους επειδή... "κρύβουν" την Ακρόπολη!

Ο Μιχάλης Ευμορφίδης ανοίγει τα χαρτιά του για πρώτη φορά μπροστά στην κάμερα του Ιωσήφ Παπαδόπουλου και εξηγεί πώς το ξενοδοχείο "Coco-Mat BC", που βρίσκεται επί της οδού Φαλήρου 5 στου Μακρυγιάννη, κτίστηκε με όλες τις νόμιμες άδειες και γιατί εκ των υστέρων η Υπουργός Πολιτισμού ζητάει να γκρεμιστούν οι τρεις τελευταίοι όροφοί του με το αιτιολογικό ότι κρύβουν το κορυφαίο αρχαιλογικό μνημείο της χώρας!

Περισσότερα...

Δημήτρης Κορρές. Το "Ιερό Τέρας" της αυτοκίνησης, της μετακίνησης κτηρίων και όχι μόνο!

Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

dimitris.korresΑρχιτέκτων μηχανικός ο Δημήτρης Κορρές έχει γράψει τη δική του εκπληκτική ιστορία στον χώρο των υπερ-αυτοκινήτων, της μετακίνησης κτηρίων, της αναρρίχησης, της συμμετοχής του στην κατασκευή μεγάλων τεχνικών έργων και όχι μόνο.

Τον συνάντησα σήμερα στο σπίτι του, στα Μελίσσια. Ούτε που κατάλαβα πώς πέρασαν τέσσερις ώρες συζητώντας μαζί του, ενώ φαίνεται πως θα υπάρξει σίγουρα και συνέχεια!

Εμπνευστής και δημιουργός του "Korres Project", με τελευταίο το εκπληκτικό υπερ-αυτοκίνητο P4 το οποίο θα κατασκευάζεται πλέον στην Αμερική. Με τη σφραγίδα του να μπαίνει στο Ολυμπιακό Στάδιο της Καλογρέζας και στη Γέφυρα της Χαλκίδας και τη σημερινή συζήτηση μαζί του να ολοκληρώνεται με μια off road βόλτα με το P3 του Korres Project που με άφησε άναυδο!

Περισσότερα...

Ένας "Αφρικανός Μαρκήσιος" στον βυθό του Αιγαίου. Κατάδυση της ομάδας του Κώστα Θωκταρίδη στο σπάνιο Καναδέζικο Λίμπερτυ.

african.marquis5Ο «Αφρικανός Μαρκήσιος» (AFRICAN MARQUIS), ένα εξαιρετικά σπάνιο «καναδέζικο λίμπερτυ», αναπαύεται στον βυθό του Αιγαίου από το 1958 όταν βυθίστηκε στη βραχονησίδα Πλάτη, στα νοτιοδυτικά Δωδεκάνησα. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό ναυάγιο καθώς πλέον δεν διασώζεται κανένα από τα 356 πλοία αυτού του τύπου που ναυπηγήθηκαν στον Καναδά κατά τη διάρκεια του πολέμου. Τα λίμπερτυ, καναδέζικα ή αμερικάνικα, ουσιαστικά έκριναν την έκβαση της μάχης για την τροφοδοσία της Μεγάλης Βρετανίας δια θαλάσσης.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ή Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΛΙΜΠΕΡΤΥ ΣΤΟΝ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ

Οι μεγάλες απώλειες εμπορικών πλοίων που προκαλούσαν τα γερμανικά υποβρύχια είχαν γείρει την πλάστιγγα στη μεριά του Άξονα θέτοντας σε κίνδυνο την έκβαση της Μάχης του Ατλαντικού. Έτσι η βρετανική κυβέρνηση προχώρησε το 1940 στην ναυπήγηση φορτηγών πλοίων ενός τύπου βασισμένου στο προπολεμικό σχέδιο «North Sands». Αυτό επιλέχθηκε καθώς ήταν απλό, οικονομικό και ταυτόχρονα με μεγάλη μεταφορική ικανότητα επιτρέποντας τη μεταφορά φορτίου 10.000 τόνων.

Περισσότερα...