Φίλε Σωτήρη, με διήγειρε το Νο 2 του άρθρου σου, σχετικώς με τον τεράστιο Γλέζο και την λιλιπούτεια Ζωή http://www.ribandsea.com/waves/3054-o-terastios-glezos-kai-i-lilipoyteia-zoi-no-2 και τα χέρια μου σύρθηκαν αυθορμήτως επάνω στο πληκτρολόγιο του ηλεκτρονικού μου υπολογιστή.
Την εποχή, λοιπόν, που ο Μανώλης Γλέζος φέρεται ότι υπέστειλε την σβάστικα από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, δεν ήμουν εν ζωή. Συνεπώς, ούτε αυτόπτης μάρτυς αυτής της πράξης του υπήρξα, ούτε διαθέτω στοιχεία με τα οποία να μπορώ να την επιβεβαιώσω ή να την διαψεύσω. Την αποδέχομαι, συνεπώς, ως γενόμενη αφού δεν μπορώ να αποδείξω ότι δεν έγινε.
Αυτό που διαπίστωσα, όμως, είναι ότι ο Μανώλης Γλέζος "ἑξαργύρωσε", τρόπον τινά, την ακτιβιστική εκείνη πράξη του με το βολευτικό αξίωμα, και όσα αυτό συνεπάγεται, ακριβώς όπως οι "εξεγερμένοι" του Πολυτεχνείου (Δαμανάκη, Λαλιώτης, Τζουμάκας, Ανδρουλάκης κ.λπ.) εξαργύρωσαν την "επανάστασή" τους και μας ταλαιπωρούν από τότε με τα καμώματά τους, τις μίζες και την καρεκλολαγνεία τους.